Retourneren online bestelling
LET OP: wij nemen geen kerst artikelen terug na de kerst dagen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Om gebruik te maken van dit recht dient u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via info@landelijkathome.nl om u retour aan te melden. Vermeld in u aanmelding uw ordernummer en u wens (retourneren of ruilen).
Na de aanmelding heeft u 14 dagen de tijd om het artikel naar ons te retourneren.
Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Wanneer u een deel van de bestelling retourneert waardoor de totale bestelling hierdoor onder de 100,00 uitkomt, rekenen wij alsnog de heenweg verzendkosten.
De kosten voor retour van u thuis naar de (web)winkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket in Nederland, raadpleeg echter voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Landelijk at Home geretourneerd worden.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Sommige aankopen worden alleen in onze fysieke winkel aangenomen en niet online via onze webshop. Om deze reden is de `aankoop op afstand` niet van toepassing en geldt er geen herroepingsrecht. Mocht u een bestelling doen via onze webshop van deze producten dan nemen wij vooraf contact met u op.
Schade
Mocht het zijn dat het item beschadigd is in de verpakking of er iets anders niet goed is door schuld van onze kant, dan horen wij dat graag zo spoedig mogelijk na ontvangst. Wij sturen dan een retouretiket voor het retourneren naar onze winkel. Mocht u het pakket zelf retour sturen zullen wij de verzendkosten vergoeden met een max. van 5,95.
Mocht het gebeuren dat het pakket of het product beschadigd is tijdens transport dan horen wij dat graag binnen 2 dagen na ontvangst zodat wij een schadeclaim kunnen indienen bij DHL.
De schade graag melden door te mailen naar info@landelijkathome.nl of een appje te sturen naar 06-12648023
Wij ontvangen dan graag de volgende foto's:
- foto van de gehele omvang waarbij het pakketlabel zichtbaar is
- foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn
- foto's van alle typen binnenverpakkingen
- foto van de gehele omvang van het product
- detailfoto/close-up van de concrete schade van het artikel
Na ontvangst foto's krijgt u van ons een retouretiket zodat u het product naar ons kan retourneren.
Wij zorgen dan, in overleg met u, voor een gepaste oplossing.